Annapurna

Indiaas |
8,7 (138 reviews)
97% aanbevolen

Verrukkelijk 3-gangen menu € 35,- € 15,-

Annapurna

Indiaas |
8,7 (138 reviews)
97% aanbevolen

Verrukkelijk 3-gangen menu € 35,- € 15,-

Deal
Verrukkelijk 3-gangen menu
€ 35,- € 15,-

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Libelle Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Libelle Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 15,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 35,-. Zie ook de voorwaarden.

RESERVEER RESERVEER

Wat 138 mensen zeggen over Annapurna

8.7 Gebaseerd op 138 reviews. 97% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Sfeervol "
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Een zeer welkom ontvangst door de gastvrouw en niet te vergeten de dochter; wat een heerlijk sfeertje en geweldig lekker eten! Kortom een echte aanrader voor een prachtige avond!

Pieter Bot op 27 september 2024
Geverifiëerd

"Authentiek dineren"
8.3 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 7

Ons diner was heerlijk. Originele Indiase gerechten, vol van smaak en een lust voor het oog ( en de maag). Vriendelijke bediening. Deze avond was het best druk dus de tijd tussen gangen was wat langer dan normaal. Dat was geen probleem want er hing een heel prettige sfeer.
Zeker een aanrader en om terug te komen.

Harry op 15 september 2024
Geverifiëerd

"GEWELDIG "
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Super lieve mensen en echt een aanrader om bij hun te eten!

Edwin Beenen op 12 augustus 2024
Geverifiëerd

"Anapurna is top"
9.3 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 8

Altijd gastvrij, altijdd lekker. Wil je heerlijk Indiaas/Nepalees eten, dan moet je hier zijn.

Jos op 20 juli 2024
Geverifiëerd

"Terrible!!"
2.7 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 4

First impressions as we walked in were ok. We were sat near an open door so a little cool. We ordered drinks and my wife was given coke instead of coke light which she asked for. The starter took one hour. We had the mixed starter for two and it was very dry. When main course finally came, my wife’s buttered chicken...

Lees hele review

First impressions as we walked in were ok. We were sat near an open door so a little cool. We ordered drinks and my wife was given coke instead of coke light which she asked for. The starter took one hour. We had the mixed starter for two and it was very dry. When main course finally came, my wife’s buttered chicken came first. Then mine came, some red chicken on a hot plate. I said I’d ordered chicken Tikka Masala. The waitress was very sorry, said this has happened before and asked who took our order and we pointed to who we thought was maybe the wife of the owner. She looked at us liked she’d never seen us before and didn’t remember taking our order. We literally watched her write exactly what we’d asked for yet she still made out she hadn’t taken our order. The owner came over and apologized suggesting I eat some of my wife’s food while I wait for mine to be cooked. He continued making small talk as my wife tried to eat. Just spoiling the dinner even more. My food came and still didn’t look or taste like any tikka masala I had ever had before. My wife said the same about the butter chicken. Very dry meat. When I came to pay, I was presented with the full bill. I explained we booked through the website and there was a 20 euros voucher from Unive our insurance company who said it was for my birthday. The owner said he wasn’t aware. So I showed him the email confirmation which he would have also received. He then went on to argue that we didn’t have the set menu? I said we were not told by them there was a set menu under this booking. He continued to argue and then simply walked off leaving it to his young waitress who by the way was the most professional and courteous one in there. She was eventually able to take 20 euros off the total and we paid. What an awful experience. I would not recommend this place to anyone. It was the worst Indian food I’ve ever eaten to top it off with an owner who didn’t care. The gents toilet was disgusting with urine all over the floor. The sink was so dirty it was sticky. Looked like it had never been cleaned. I can only hope the kitchen wasn’t the same!

Darren Woods op 01 juni 2024
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurantdeals in Castricum e.o.

Toon telefoonnummer

Over Annapurna

Keuken: Indiaas

Annapurna is een exclusief en authentiek Indiaas en Nepalees restaurant in hartje Castricum waar je terecht kunt voor een onvergetelijke culinaire reis zonder Nederland te verlaten.

In het stijlvolle interieur waan je je in het prachtige Nepal en India. De kleuren, de geuren en de smaken komen symbiotisch samen en creëren een ambiance voor een smaakervaring van ongekende proporties.

Met een gunstige prijs-kwaliteitverhouding, de beste service en de meest uiteenlopende en heerlijkste Indiase en Nepalese specialiteiten onderscheidt Restaurant Annapurna zich.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Castricum e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Dit komt doordat de ingevoerde code niet juist is. Het invoerveld is hoofdlettergevoelig, zorg dus dat de code exact wordt overgenomen. Let hierbij goed of er geen spaties voor of achter de code zitten. Wij raden aan de code vanuit de mail te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld. Lukt het niet? Neem dan contact op via [email protected].

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden