Deal

Deal

Verrukkelijk 3-gangen menu
€ 35,- € 15,-
MA
DI
WO
DO
VR
ZA
ZO

SpecialNotes

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Libelle Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Libelle Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 15,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 35,-. Zie ook de voorwaarden.

BOEK NUBOEK NU
  • Deze deal is geldig t/m 31 december 2025
  • Gratis annuleren tot 24 uur voor je reservering
  • Geef je dieetwensen door op het reserveerformulier

Wat 142 mensen zeggen over Annapurna

8.8 Gebaseerd op 142 reviews. 97% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"GEWELDIG "
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Super lieve mensen en echt een aanrader om bij hun te eten!

Edwin Beenen op 12 augustus 2024
Geverifiëerd

"Anapurna is top"
9.3 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 8

Altijd gastvrij, altijdd lekker. Wil je heerlijk Indiaas/Nepalees eten, dan moet je hier zijn.

Jos op 20 juli 2024
Geverifiëerd

"Terrible!!"
2.7 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 4

First impressions as we walked in were ok. We were sat near an open door so a little cool. We ordered drinks and my wife was given coke instead of coke light which she asked for. The starter took one hour. We had the mixed starter for two and it was very dry. When main course finally came, my wife’s buttered chicken...

Lees hele review

First impressions as we walked in were ok. We were sat near an open door so a little cool. We ordered drinks and my wife was given coke instead of coke light which she asked for. The starter took one hour. We had the mixed starter for two and it was very dry. When main course finally came, my wife’s buttered chicken came first. Then mine came, some red chicken on a hot plate. I said I’d ordered chicken Tikka Masala. The waitress was very sorry, said this has happened before and asked who took our order and we pointed to who we thought was maybe the wife of the owner. She looked at us liked she’d never seen us before and didn’t remember taking our order. We literally watched her write exactly what we’d asked for yet she still made out she hadn’t taken our order. The owner came over and apologized suggesting I eat some of my wife’s food while I wait for mine to be cooked. He continued making small talk as my wife tried to eat. Just spoiling the dinner even more. My food came and still didn’t look or taste like any tikka masala I had ever had before. My wife said the same about the butter chicken. Very dry meat. When I came to pay, I was presented with the full bill. I explained we booked through the website and there was a 20 euros voucher from Unive our insurance company who said it was for my birthday. The owner said he wasn’t aware. So I showed him the email confirmation which he would have also received. He then went on to argue that we didn’t have the set menu? I said we were not told by them there was a set menu under this booking. He continued to argue and then simply walked off leaving it to his young waitress who by the way was the most professional and courteous one in there. She was eventually able to take 20 euros off the total and we paid. What an awful experience. I would not recommend this place to anyone. It was the worst Indian food I’ve ever eaten to top it off with an owner who didn’t care. The gents toilet was disgusting with urine all over the floor. The sink was so dirty it was sticky. Looked like it had never been cleaned. I can only hope the kitchen wasn’t the same!

Darren Woods op 01 juni 2024
Geverifiëerd

Plattegrond Alle restaurantdeals in Castricum e.o.

Toon telefoonnummer

Over Annapurna

Keuken: Indiaas

Annapurna is een exclusief en authentiek Indiaas en Nepalees restaurant in hartje Castricum waar je terecht kunt voor een onvergetelijke culinaire reis zonder Nederland te verlaten.

In het stijlvolle interieur waan je je in het prachtige Nepal en India. De kleuren, de geuren en de smaken komen symbiotisch samen en creëren een ambiance voor een smaakervaring van ongekende proporties.

Met een gunstige prijs-kwaliteitverhouding, de beste service en de meest uiteenlopende en heerlijkste Indiase en Nepalese specialiteiten onderscheidt Restaurant Annapurna zich.

BOEK NUBOEK NU

Boek nu

BOEK NU
Alle restaurantdeals in Castricum e.o.

Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected]

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen. Je kunt je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Restitutie van dit bedrag is mogelijk bij annulering tot 24 uur voor de reservering. Het is ook mogelijk om de reservering op iemand anders zijn naam te zetten. Het terugstorten van een aanbetaling duurt tot 7 werkdagen, daarbij doen we een beroep op uw geduld.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden