Puur Leiden

Frans, Nederlands, Vis en zeevruchten |
8,1 (120 reviews)
82% aanbevolen

Fantastisch 3-gangen diner € 35,- € 15,-

Puur Leiden

Frans, Nederlands, Vis en zeevruchten |
8,1 (120 reviews)
82% aanbevolen

Fantastisch 3-gangen diner € 35,- € 15,-

Deal
Fantastisch 3-gangen diner
€ 35,- € 15,-

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Libelle Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Libelle Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 15,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 35,-. Zie ook de voorwaarden.

RESERVEER RESERVEER

Wat 120 mensen zeggen over Puur Leiden

8.1 Gebaseerd op 120 reviews. 82% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Fantastisch "
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel

Henriette op 05 mei 2023
Geverifiëerd

"Heerlijk en relaxed"
9.3 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 10

Heerlijk 4-gangen menu gegeten in een hele relaxte en ontspannen sfeer. Goeie smaken en mooi opgemaakte borden. Heel vriendelijk personeel.

Leonie Polane op 01 mei 2023
Geverifiëerd

"Prima"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Prima gegeten en zeer vriendelijke bediening

Ernie op 29 april 2023
Geverifiëerd

"Uitstekend eten en service. Bitch manager. Niet doen."
7.3 Keuken 10 | Service 2 | Sfeer 10

We hebben lang geleden bij Puur gegeten.
Alles was perfect.

Maar deze keer op het einde gebeurde er iets waardoor wij dachten "dit doen wij niet meer".
Het eten was perfect. Service was snel, attent en proactief. Maar bij de kassa ging het mis.

Met mijn Air Miles had ik vouchers besteld van Dining City. Die ...

Lees hele review

We hebben lang geleden bij Puur gegeten.
Alles was perfect.

Maar deze keer op het einde gebeurde er iets waardoor wij dachten "dit doen wij niet meer".
Het eten was perfect. Service was snel, attent en proactief. Maar bij de kassa ging het mis.

Met mijn Air Miles had ik vouchers besteld van Dining City. Die gaf ons 20 EUR korting.
Maar de onderbouwing was niet duidelijk, dus wij informeerden bij de kassa. Niemand kon duidelijk uitleggen hoe dat werkte (onervaren).

Toen kwam er een jonge vrouw langs, wij namen de eigenaar of beheerder aan. Ze legde alles op turbosnelheid uit (waarvan we niets begrepen) en na elke uitleg werd ze ongeduldiger met opmerkingen als: "Begrijpen jullie het NU?", "Het is toch geen rocket science!", enz.

Ik benadrukte dat dit geen manier is om klanten aan te spreken. Ze antwoordde: "Ja maar Ik BLIJF uitleggen, en jullie WILLEN HET NIET begrijpen! Dat is niet mijn schuld!". Uiteindelijk werd één versie van haar preek duidelijk. Toen zei ze "EH EH! EINDELIJK!". Wat wij een kreng-achtige opmerking vonden.

We zullen daar nooit meer eten.
Wat jammer is, want haar gedrag heeft een verder vlekkeloze eet ervaring verpest.
ZE MOET WORDEN ONTSLAGEN!

M.E. op 28 april 2023
Geverifiëerd
Restaurant Puur heeft gereageerd op 28 april 2023

Beste,

jammer om te horen over uw ervaring met mij.

Ik heb het u meerdere malen duidelijk en rustig geprobeerd uit te leggen.

Het andere personeel is niet onervaren, maar die begrepen ook niet wat u wilde aangezien de korting er al af was.

Ik heb meerdere malen het geprobeerd uit te leggen

maar om dat u de korting er af wilde , die er al af was

hier nogmaals

Dit is een RESTAURANT DINERCHEQUE reservering
Deze gast heeft recht op € 20,00 korting op de totaal rekening.
Wat moet u nu doen?
Bij het afrekenen haalt u het bedrag van € 20,00 af van de totaal rekening. Dus NIET per persoon!
Per twee gasten kan maximaal 1 cheque ingeleverd worden

Maar drong ik niet tot u door en had het geen nut om meerder malen wat ik al had gedaan het nog aan u uit te leggen.


met vriendelijke groet,

de volgens u
" bitch manager ´´.


"'Goddelijk lekkere safraansaus'"
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

De safraansaus bij de heilbot was 'goddelijk' lekker!

Eleonora op 20 april 2023
Geverifiëerd
restaurant puur heeft gereageerd op 21 april 2023

Bedankt voor uw recensie! Wij zien u graag terug. Groetjes kok &Virginia

Plattegrond Alle restaurantdeals in Leiden e.o.

Toon telefoonnummer

Over Puur Leiden

Keuken: Frans, Nederlands, Vis en zeevruchten

Bij restaurant Puur in Leiden kun je echt puur genieten. De gerechten worden bereidt met enkel eerlijke producten. De geweldige smaaksensaties zorgen elke weer voor een culinaire ervaring. De ervaren en gastvrije bediening maakt het hele plaatje compleet. Ontdek deze parel nu zelf en kom genieten van al het heerlijks wat deze wereld te bieden heeft! Boek snel een tafel bij Puur Leiden.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Leiden e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Dit komt doordat de ingevoerde code niet juist is. Het invoerveld is hoofdlettergevoelig, zorg dus dat de code exact wordt overgenomen. Let hierbij goed of er geen spaties voor of achter de code zitten. Wij raden aan de code vanuit de mail te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld. Lukt het niet? Neem dan contact op via [email protected].

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden