Deals

Deals

Hoogstaand 6-gangen Michelin diner
€ 195,- € 175,-
MA
DI
WO
DO
VR
ZA
ZO

SpecialNotes

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Libelle Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Libelle Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 175,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 195,-. Zie ook de voorwaarden.

BOEK NUBOEK NU
  • Deze deal is geldig t/m 01 januari 2027
  • Gratis annuleren tot 24 uur voor je reservering
  • Geef je dieetwensen door op het reserveerformulier
Voortreffelijke 6-gangen Michelin lunch
€ 195,- € 175,-
MA
DI
WO
DO
VR
ZA
ZO

SpecialNotes

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Libelle Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Libelle Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 175,- is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 195,-. Zie ook de voorwaarden.

BOEK NUBOEK NU
  • Deze deal is geldig t/m 01 februari 2027
  • Gratis annuleren tot 24 uur voor je reservering
  • Geef je dieetwensen door op het reserveerformulier

Wat 584 mensen zeggen over Parkheuvel**

8.9 Gebaseerd op 584 reviews. 94% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

5.0 Keuken 5 | Service 5 | Sfeer 5

Een enorme tegenvaller!
Menu was simpel en fantasieloos: tartare van tonijn, een plakje (harde)Angusbeef, en een nagerechtje van aardbeien.
Hoezo 2 Michelinsterren?!
Toen we iets van het vlees zeiden, kregen we als antwoord: "Dan hadden we beter Laquiole-messen kunnen indekken"...(!!?)
De zelfgebakken broodjes ...

Lees hele review

Een enorme tegenvaller!
Menu was simpel en fantasieloos: tartare van tonijn, een plakje (harde)Angusbeef, en een nagerechtje van aardbeien.
Hoezo 2 Michelinsterren?!
Toen we iets van het vlees zeiden, kregen we als antwoord: "Dan hadden we beter Laquiole-messen kunnen indekken"...(!!?)
De zelfgebakken broodjes waren hard en taai, maar we waren er toch wel blij mee, want de porties waren te klein en de wachttijden tussen gerechten te lang.
Ik begrijp niet dat het Parkheuvel-van nu op die manier aan zoiets meedoet: als dìt het visitekaartje was dan is het goed mis met dit 2 sterren-restaurant!
Het toetje maakte nog iets goed, maar kon de algehele indruk niet meer oppoetsen.
Tot slot vond ik die bruine inbrekershandschoenen waarmee bediend werd er uitermate onsmakelijk uitzien. Doe dan gewoon witte handschoenen, maar als dat te chic zou zijn doe dan iets alternatiefs als turquiose of tomatenrood. Dat staat gezelliger en je kan tenminste zien of ze vies zijn of niet.
Ik ben een Genieter met een grote G en rij rustig kilometers om voor een sterrentent, waar ook ter wereld, maar hier zien ze me nooit meer terug...

Hans Hagering op 25 augustus 2010

7.7 Keuken 7 | Service 8 | Sfeer 8

Maandag na lang wachten eindelijk een keer bij Parkheuvel gegeten. De verwachtingen waren zeer hoog. Bij binnenkomst was de bediening aanvankelijk een beetje kortaf en stijfjes, maar dit veranderde gedurende de avond snel. Er werd ons uitgelegd wat we die avond geserveerd zouden krijgen en er werd aan ons gevraagd o...

Lees hele review

Maandag na lang wachten eindelijk een keer bij Parkheuvel gegeten. De verwachtingen waren zeer hoog. Bij binnenkomst was de bediening aanvankelijk een beetje kortaf en stijfjes, maar dit veranderde gedurende de avond snel. Er werd ons uitgelegd wat we die avond geserveerd zouden krijgen en er werd aan ons gevraagd of we een aanvullende gang wilde. Wat ik raar vond was dat er geen menu kaart was. Van het gezelschap van 4 wilde er 2 de aanvullende gang. Er werd niet verteld hoe duur dit was. De starter was wel lekker. De amuse ook wel ok, maar niet bijzonder wat smaak betreft. Het voorgerecht (tonijn tartaar) was saai en niet lekker (volgens mij kwam dit door de rauwe eidooier). Van het tussen gerecht (ravioli) werden er 4 geserveerd ondanks dat wij er 2 gevraagd hadden. Dit was het lekkerste gerecht van de avond, maar dat wisten we al want dit hadden we bij heerlijk winter al geproeft. Het hoofdgerecht (angus beef met chineese pepersaus): het vlees was 4 keer verschillend klaargemaakt waarvan 1 keer koud geserveerd (en dit heeft niks met zeuren te maken). Het was een goed stuk vlees, maar vrij smakeloos klaargemaakt. Hierna kwamen de madeleines...wel lekker. Het nagerecht vond ik wel heel lekker en voor herhaling vatbaar. En toen kwam de rekening. Hier klopte dus niks van.
De prijs van het tussengerecht veel te hoog (bij heerlijk winter goedkoper, lekkerder en groter. Ik ga er vooralsnog van uit dat al deze fouten komen door een drukke restaurantweek. Dit is erg jammer want dit is wel de manier om gasten die twijfelen naar je restaurant toe te trekken (zoals de Zwetheul doet). Ik kom zeker nog een keer terug voor een kop koffie, de leuke bediening en om alle desserts te proberen.

Brenda Dreischor op 25 augustus 2010

10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Je kan merken dat er tijdens de Dining City week mensen zitten bij beroemde restaurants (ja in de UKS of elders ter wereld ben je dat met 2 Michelinsterren). Deze mensen hebben overal ongegronde klachten en zeuren dat je er als gast moe van wordt laat staan dat je deze gasten nog moet serveren. Ik had ze eruit gezet...

Lees hele review

Je kan merken dat er tijdens de Dining City week mensen zitten bij beroemde restaurants (ja in de UKS of elders ter wereld ben je dat met 2 Michelinsterren). Deze mensen hebben overal ongegronde klachten en zeuren dat je er als gast moe van wordt laat staan dat je deze gasten nog moet serveren. Ik had ze eruit gezet maar ja ik ben vaste klant bij Parkheuvel weet deze zaak hoog te waarderen. Ik heb jarenlange ervaring op het gebied van de beste restaurants en zelf kan ik ook heel aardig eten bereiden.
U ziet niets dan lof en deze mensen moeten eens gaan eten zonder korting dan waarderen ze het waarschijnlijk meer.

Rosa Kelderman op 25 augustus 2010

Plattegrond Alle restaurantdeals in Rotterdam e.o.

Toon telefoonnummer

Over Parkheuvel**

Keuken: Frans, Vis en zeevruchten

Restaurant Parkheuvel** in Rotterdam is een modern en luxueus restaurant onder leiding van de familie Van Loo. Het restaurant is gelegen in een park dichtbij het centrum van de stad met schitterend uitzicht over de Maas!

Restaurant Parkheuvel ligt in Het Park, niet ver van de Euromast en pal aan de Maas. Het moderne, ronde gebouw werd in 1988 ontworpen door architect Klunder.

Het terras biedt een weergaloos uitzicht op het water en de langsvarende schepen. De sfeer in het restaurant is intiem. Het interieur is wat je noemt cosy art deco. De inrichting is een keuze voor kwaliteit en comfort en weerspiegelt de vakkundige smaak van de vrouw van chef Erik van Loo, gastvrouw Anja, en haar gevoel voor stijl.

De entree voert u naar de bar met loungegedeelte. Het restaurantgedeelte zelf loopt in een speels ronde vorm en biedt overal uitzicht op het water. Wie eenmaal aan tafel zit, hoeft alleen maar te ontspannen en te genieten van wat er op tafel komt.

(Fotograaf: Lyan van Furth)

BOEK NUBOEK NU

Boek nu

BOEK NU
Alle restaurantdeals in Rotterdam e.o.

Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected]

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen. Je kunt je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Restitutie van dit bedrag is mogelijk bij annulering tot 24 uur voor de reservering. Het is ook mogelijk om de reservering op iemand anders zijn naam te zetten. Het terugstorten van een aanbetaling duurt tot 7 werkdagen, daarbij doen we een beroep op uw geduld.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden