8.4

Moodz

Mediterraans, Nederlands | | Menu
(241)
91% aanbevolen
BOEK NUBOEK NU

Deal

Deal

4-gangen diner
€ 49,95 € 29,95
40%
Korting
MA
DI
WO
DO
VR
ZA
ZO

SpecialNotes

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Libelle Dinerbon vouchercode in. 

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinerbon in of toon deze digitaal op je smartphone. De Libelle Dinerbon t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op. Maximaal 1 Dinerbon per 2 personen. De menuprijs van € 29,95 is voor de eerste persoon. De tweede persoon betaalt € 49,95. Zie ook de voorwaarden.

BOEK NUBOEK NU
  • Deze deal is geldig t/m 31 december 2025
  • Gratis annuleren tot 24 uur voor je reservering
  • Geef je dieetwensen door op het reserveerformulier

Wat 241 mensen zeggen over Moodz

8.4 Gebaseerd op 241 reviews. 91% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

6.0 Keuken 7 | Service 5 | Sfeer 6

Vrijdag 18 maart een hapje (3 gangendiner)gegeten in Moodz. De ruimte (beneden) is erg rumoerig en je zat dicht op elkaar. Eten en drinken is van goede kwaliteit. Er is goed aandacht voor combinatie van ingredienten en smaak. De hoeveelheid voor de niet al te grote eter is voldoende. Wat tegenviel was de dame die on...

Lees hele review

Vrijdag 18 maart een hapje (3 gangendiner)gegeten in Moodz. De ruimte (beneden) is erg rumoerig en je zat dicht op elkaar. Eten en drinken is van goede kwaliteit. Er is goed aandacht voor combinatie van ingredienten en smaak. De hoeveelheid voor de niet al te grote eter is voldoende. Wat tegenviel was de dame die ons bediende. Deze was niet geinteresseerde en draaide letterlijk haar verhaaltje over de net geserveerde eten af. Ook keek ze je niet aan. Hierdoor was er geen contact. Dit veranderde ook niet toen ze vroeg of het gesmaakt had en ik antwoorde glimlachend: nee! Kortom eten ok maar sfeer en bediening kan stukken beter. Wij kom er niet meer terug.

Rob Stil op 21 maart 2011

6.7 Keuken 6 | Service 7 | Sfeer 7

Eten was goed, maar het was erg weinig. Het was dan wel het restaurantweek menu, maar we gingen nog met honger weg! Het was duidelijk een menu wat was aangepast naar de speciale prijs. En dan zagen we de borden van de normale kaart voorbij komen en die waren toch echt veel voller, plus het feit dat daar nog allemaal...

Lees hele review

Eten was goed, maar het was erg weinig. Het was dan wel het restaurantweek menu, maar we gingen nog met honger weg! Het was duidelijk een menu wat was aangepast naar de speciale prijs. En dan zagen we de borden van de normale kaart voorbij komen en die waren toch echt veel voller, plus het feit dat daar nog allemaal garnituren als friet, sla e.d. bij zat, wat wij er niet bij kregen. Het eten was verder prima, lekker, maar jammer dat het zo weinig was! We hebben zo dus eigenlijk geen goed beeld gekregen van hoe Moodz normaal is.

Verder was de tafel bij binnenkomst nog niet klaar, dus konden we alvast een drankje aan de bar doen. Geen probleem verder, echter waren er 4 barkrukken, waarvan er twee werden gebruikt voor een bak met kopjes en glazen e.d. en die werd ook niet weggehaald toen wij er gingen staan. Aan de andere kant van de bar stond een plank met brood, dus daar kon je als gast ook niet gaan staan. We stonden er dus eigenlijk min of meer in de weg voor ons gevoel.

En er hangt een TV aan de muur die aan stond wat ik apart vind voor in een restaurant.

Verder duurde het ook erg lang voordat we alle gerechten kregen. Brood moesten we 2 x om vragen en drankjes werden niet altijd even goed bijgehouden.

Leonie V op 20 maart 2011

6.7 Keuken 6 | Service 7 | Sfeer 7

Eten was goed, maar het was erg weinig. Het was dan wel het restaurantweek menu, maar we gingen nog met honger weg! Het was duidelijk een menu wat was aangepast naar de prijs. En dan zagen we de borden van de normale kaart voorbij komen en die waren toch echt veel voller, plus het feit dat daar nog allemaal garnitur...

Lees hele review

Eten was goed, maar het was erg weinig. Het was dan wel het restaurantweek menu, maar we gingen nog met honger weg! Het was duidelijk een menu wat was aangepast naar de prijs. En dan zagen we de borden van de normale kaart voorbij komen en die waren toch echt veel voller, plus het feit dat daar nog allemaal garnituren als friet, sla e.d. bij zat, wat wij er niet bij kregen. Het eten was verder prima, lekker, maar jammer dat het zo weinig was!

Leonie Vronik op 20 maart 2011

Plattegrond Alle restaurantdeals in Delft e.o.

Toon telefoonnummer

Over Moodz

Keuken: Mediterraans, Nederlands

Het restaurant Moodz is gevestigd aan het Vesteplein in Delft, waarbij de authentieke uitstraling naar voren komt. Het restaurant is gesitueerd in twee karakteristieke monumentale panden. De oude details zijn nog steeds te zien in de panden en zijn verder afgewerkt met warme eigentijdse materialen. Moodz staat voor culinaire gerechten vanuit de hele wereld. De nadruk ligt natuurlijk op de lekkerste gerechten uit verschillende landen en streken. De eigenaren George en Monique Zevenbergen geven aan dat het ook om de beleving gaat. Dat de gasten heerlijk kunnen genieten van allerlei verschillende soorten gerechten. Maak kennis met de wereldkeuken in het hart van Delft!

BOEK NUBOEK NU

Boek nu

BOEK NU
Alle restaurantdeals in Delft e.o.

Veelgestelde vragen

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (020) 486 67 29 of per email via [email protected]

Ja, restaurants houden altijd rekening met eventuele dieetwensen. Je kunt je dieetwensen aangeven bij de opmerkingen op het reserveerformulier.

Bij de meeste deals zijn drankjes zijn niet inbegrepen.

Sommige restaurants bieden een all-in arrangement aan waarbij duidelijk wordt aangegeven welke drankjes wel zijn inbegrepen.

Restitutie van dit bedrag is mogelijk bij annulering tot 24 uur voor de reservering. Het is ook mogelijk om de reservering op iemand anders zijn naam te zetten. Het terugstorten van een aanbetaling duurt tot 7 werkdagen, daarbij doen we een beroep op uw geduld.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden