De Wiemel

Frans, Nederlands |
8,6 (171 reviews)
91% aanbevolen

Steengoed 3-gangen à la Carte diner (€ 10 p.p.)

De Wiemel

Frans, Nederlands |
8,6 (171 reviews)
91% aanbevolen

Steengoed 3-gangen à la Carte diner (€ 10 p.p.)

Deal
Steengoed 3-gangen à la Carte diner (€ 10 p.p.)

Wil jij ook heerlijk & voordelig dineren bij De Wiemel met je Dinercheque t.w.v. van € 20,00?

Je kunt kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Er is altijd keuze voor een vlees, vis of vegetarisch menu.

Hoe werkt het?

Reserveer online je tafel via deze website.

Bij het online reserveren vul je je unieke Dinercheque vouchercode in.

Nadat je hebt gegeten vraag je de rekening en lever je vervolgens je Dinercheque in of toon deze digitaal op je smartphone. De Dinercheque t.w.v. € 20,00 wordt door het restaurant van je totaal rekening afgehaald.

Reserveren is heel eenvoudig en je hoeft pas in het restaurant te betalen.

Let op! Maximaal 1 Dinercheque per 2 personen. Op dit menu ontvang je €10 korting per persoon. Zie ook de voorwaarden.

RESERVEER RESERVEER

Wat 171 mensen zeggen over De Wiemel

8.6 Gebaseerd op 171 reviews. 91% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Positieve ervaring zakt totaal in..."
7.7 Keuken 9 | Service 6 | Sfeer 8

Op zondagavond schoven mijn vrouw en ik aan tafel bij De Wiemel. De bediening was zeer correct. De sfeer ontspannen. De keuze voor het voor- en hoofdgerecht werd opgenomen. En ook alvast het dessert. Want anders zouden we wel heel lang moeten wachten straks vanwege de drukte, aldus een van de personeelsleden. Daarn...

Lees hele review

Op zondagavond schoven mijn vrouw en ik aan tafel bij De Wiemel. De bediening was zeer correct. De sfeer ontspannen. De keuze voor het voor- en hoofdgerecht werd opgenomen. En ook alvast het dessert. Want anders zouden we wel heel lang moeten wachten straks vanwege de drukte, aldus een van de personeelsleden. Daarna werd vrij snel het voorgerecht geserveerd. Echter het hoofdgerecht liet lang op zich wachten. Daar werd geen tussentijdse melding van gemaakt. Ook het dessert bleef daarna lang nog uit beeld.
Gezegd moet worden, dat de gerechten voortreffelijk smaakten!
Maar dan:
Na goed twee uur dineren, was er bij het afrekenen door een andere klant een probleem. Een soort dinerkaart werkte bij herhaling niet en tenslotte werd de eigenaresse (?) erbij geroepen. Waar mijn vrouw en ik en de andere klanten bijstonden werd door de eigenaresse de oorzaak van het probleem bij de kaart gelegd. Nee, het kon niet aan haar pinapparaat liggen. Dan moest de klant maar bij de organisatie van de dinerkaart zijn. Uiteindelijk haalde ze de kaart nog een keer door het pinapparaat. En...deed hij het. Ziet u wel, zei ze tegen de andere klant. Hij doet het gewoon. Nou, dan ligt het dus aan het personeel!, zei ze op een bitse toon.
Met alle respect, maar ook al denk je dat, dan uit je dat niet in bijzijn van de klant en zeker niet op een dergelijk volume, dat nog dinerende gasten het ook kunnen horen!
Daarna rekenden wij af met een verbouwereerde medewerkster en hoorden de eigenaresse, toen wij wegliepen, tegen die medewerkster zeggen: 'Wat is hier nou gebeurd?!'
Onze ervaring van lekker eten (ondanks het lange wachten een positieve indruk) zakte totaal in! Helaas. Of wij nog een keer terugkomen is maar de vraag.

Fons op 04 december 2018

"Heerlijk gegeten in een gastvrij restaurant."
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Wij gingen voor het 3 gangen keuzemenu.
Waarbij genoeg te kiezen was, ook op vegetarisch gebied.
We zaten aan een ronde tafel met zijn vieren, en achter ons brandde heerlijk houtvuur.
Het was een gezellige avond, we komen zeker terug.

Loes op 09 november 2018

"Zoals gewoonlijk sfeervol en lekker"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

We hebben een 3-gangenmenu gehad. Deze keer had ik gekozen voor eendenpaté vooraf, een wildstoofpotje als hoofdgerecht en een creme brulee als toetje. Het smaakte weer heerlijk. Een ook de bediening was vriendelijk een aandachtig. Ze deden echt moeite om het ons naar de zin te maken.

Renate op 09 november 2018

"Keuzediner"
8.7 Keuken 8 | Service 10 | Sfeer 8

Het eten heeft ons goed gesmaakt en we zijn gastvrij ontvangen. De bediening was ook. Helaas hebben we de prijs van de afzonderlijke gangen betaald i.p.v. de voordelige prijs van het keuzemenu.

Hans Heerink op 30 oktober 2018

"Jammer jammer jammer erg jammer"
4.7 Keuken 6 | Service 4 | Sfeer 4

Het eten is er prima. Jammer is dat wanneer je Forel besteld in je voorgerecht het makreel blijkt te zijn en dat in het hoofdgerecht bestelde eendenborst uitgeserveerd wordt als varkenshaas. Het is ook bijzonder spijtig dat, een van tevoren ingeleverde tegoedbon van 20 euro, niet van de rekening afgetrokken wordt zo...

Lees hele review

Het eten is er prima. Jammer is dat wanneer je Forel besteld in je voorgerecht het makreel blijkt te zijn en dat in het hoofdgerecht bestelde eendenborst uitgeserveerd wordt als varkenshaas. Het is ook bijzonder spijtig dat, een van tevoren ingeleverde tegoedbon van 20 euro, niet van de rekening afgetrokken wordt zoals afgesproken, maar dat ik later terug moest rijden om die te verzilveren. Mevrouw was erg vriendelijk maar maakte niet eens excuses voor begane fouten. Wel moet gezegd worden: wat er geserveerd wordt is van goede kwaliteit en erg lekker.

Ton op 09 juli 2018

Plattegrond Alle restaurantdeals in Gasselte e.o.

Toon telefoonnummer

Over De Wiemel

Keuken: Frans, Nederlands

Restaurant De Wiemel is gelegen in Gasselte. Staat ook wel bekend om "Meer dan lekker eten".

Een ruim restaurant waar de sfeervolle inrichting voor een intieme sfeer heeft gezorgd. Het prachtige is dat de kinderen met mooi weer zich buiten in de speeltuin kunnen vermaken, terwijl jij van de zon aan het bent genieten op het terras van de heerlijke gerechten.

Een dagje uit met familie, vrienden of collega's, restaurant de Wiemel is de perfecte plek hiervoor!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Gasselte e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Als je de bevestigingsmail kwijt bent, kun je een mail sturen naar [email protected] of bel ons op (020) 486 67 29.

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

Nadat je reservering is geannuleerd, wordt je vouchercode weer geactiveerd en kan je deze weer gebruiken.

Dit komt doordat de ingevoerde code niet juist is. Het invoerveld is hoofdlettergevoelig, zorg dus dat de code exact wordt overgenomen. Let hierbij goed of er geen spaties voor of achter de code zitten. Wij raden aan de code vanuit de mail te kopiëren en te plakken in het daarvoor bestemde veld. Lukt het niet? Neem dan contact op via [email protected].

Indien je een account bij ons hebt aangemaakt kun je op je account inloggen en de reservering zelf eenvoudig wijzigen.

Heb je geen account? Klik dan op de link van de bevestigingsmail van je reservering.

Het is niet mogelijk om tijdens het wijzigen van je reservering een extra dinercheque toe te voegen. Mocht je dat dus willen doen, moet je eerst de bestaande reservering annuleren. De gebruikte code wordt vrijgegeven, hierna kan je een nieuwe reservering maken met meerdere dinercheques.

Diningcity Restaurant Deals

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden