Restaurant 't Ganzenest*

French, Modern | €€€
9,2 (343 reviews)
96% recommended

Phenomenal 4 course Michelin lunch €75 €55

Restaurant 't Ganzenest*

French, Modern | €€€
9,2 (343 reviews)
96% recommended

Phenomenal 4 course Michelin lunch €75 €55

Deal
Phenomenal 4 course Michelin lunch
€75 €55

How does it work?

Book your table online via this website.

Fill in your unique dinner voucher code at the reservation form.

Show your voucher at the restaurant, enjoy your lovely menu and get €20 discount of your total bill.

A maximum of 1 dinner voucher per 2 persons. The menu price of €55 is only valid for the first person. The second person pays the normal price of €75. See our terms for more information.

Reserve a table Reserve a table

Deal
Spectacular 5 course Michelin dinner
€105 €85

How does it work?

Book your table online via this website.

Fill in your unique dinner voucher code at the reservation form.

Show your voucher at the restaurant, enjoy your lovely menu and get €20 discount of your total bill.

A maximum of 1 dinner voucher per 2 persons. The menu price of €85 is only valid for the first person. The second person pays the normal price of €105. See our terms for more information.

Reserve a table Reserve a table

What 343 people say about Restaurant 't Ganzenest*

9.2 Based on 343 reviews. 96% of the guests recommend this restaurant.
Food
Service
Atmosphere
Write a review

"8 gangen menu"
10.0 Cuisine 10 | Service 10 | Atmosphere 10

Uitstekende service, heerlijk eten en vriendelijk personeel

Max H at 28 September 2024
Verified

"Very good experience"
10.0 Cuisine 10 | Service 10 | Atmosphere 10

Top.

Sophie Lecomte at 27 September 2024
Verified

"Nice fine dining choice"
9.7 Cuisine 10 | Service 10 | Atmosphere 9

The food is good and beautiful. Nice service as well. I would recommend this place.

Ayumi at 27 September 2024
Verified

"Heerlijke avond"
8.7 Cuisine 9 | Service 9 | Atmosphere 8

Mooie gerechten (8 gangen), heerlijk gegeten.

Ronald van B at 27 September 2024
Verified

"Flinke tegenvaller"
5.7 Cuisine 8 | Service 3 | Atmosphere 6

Onze ervaring was absoluut niet sterren waardig. We gaan regelmatig sterren eten en soms is het met restaurant week leuk om nieuwe restaurants te ontdekken. Maar dit komt niet in de buurt van een sterren restaurant.

Om 18:00 schoven we aan ons mooi opgedekte tafel aan. Mooi servies, een aperitief werd ingeschonke...

Read full review

Onze ervaring was absoluut niet sterren waardig. We gaan regelmatig sterren eten en soms is het met restaurant week leuk om nieuwe restaurants te ontdekken. Maar dit komt niet in de buurt van een sterren restaurant.

Om 18:00 schoven we aan ons mooi opgedekte tafel aan. Mooi servies, een aperitief werd ingeschonken.
We bestelde beide een oester. Er werd eerst een verkeerde oester geserveerd, dit werd snel opgelost.
De amuse en het 1e gerecht van de 5 gangen volgde snel. Fijn tempo.
Maar tussen de 1e en de 2e gang duurt het 41! Minuten. Toen de bediening kwam vragen hoe het tempo was, gaven wij aan dat het wel iets sneller mocht. Maar het snellere tempo bleef uit… Wij hebben 4,5 uur gedaan over 5 gangen. We zaten continue met lege glazen. Zowel water als wijn. De 2e wijn werd geserveerd in HELE vieze glazen vol lip afdrukken van iemand anders…. En na dat deze wijn op was bleef de vraag om nog iets te drinken UIT. (Terwijl toen het hoofd gerecht pas kwam)
Ik gaf aan t begin van onze avond aan dat ik de bob was dus niet veel zou drinken. Maar er werd geen alternatief aangeboden? 0.0 cocktail? 0.0 wijn? Water? Bij de kaasplank vroeg mijn tafelgenoot om een glaasje wijn, maar terwijl mijn glas leeg op tafel stond werd daar niet naar om gekeken. M’n servet werd niet gevouwen als ik de tafel verlaten had (tot 2x toe) terwijl dit bij alle andere tafels wel gebeurde?
Het leek alsof we meer een last waren dan een gast. Ligt dat dan aan de restaurant week deal? Dat wij anders behandeld worden dan de “normale” gasten?

Bij het afrekenen vroeg de ober of alles naar wens geweest was. Wij gaven aan dat we het nogal lang vonden duren en zijn antwoord was: “oh had je eerder thuis willen zijn dan?”
Zeer onprofessioneel en nogal bijdehand naar je gasten toe.

Willemijn at 22 September 2024
Verified

Map All restaurant deals in Rijswijk (Zuid-Holland)

Show phone number

About Restaurant 't Ganzenest*

Cuisine: French, Modern

In 't Ganzenest in the green Rijswijk, chef and host Erik Tas creates authentic allure and accessible quality, expanded with the space and facilities that this location has to offer. With the natural, genuine hospitality and service to make the guest feel completely at home. This restaurant loves to spoil its guest with special meals.

Erik has gained experience with several big names such as Parkheuvel in Rotterdam and Zwetheul in Schipluiden. Then he chose his own path with the opening of Bij Erik in Leidschendam and later, the opening of restaurant/hotel 't Ganzenest. Every month, he cooks fantastic meals using the ingrediënts of the season, to surprise his guests every time.

Take a look further on our website for an attractive offer at one of his restaurants!

Reserve a table Reserve a table
All restaurant deals in Rijswijk (Zuid-Holland)

Frequently asked questions

No, for most restaurants you don't have to pay upfront when you make a reservation.
Some restaurants only accept reservations with a small down payment, this is clearly indicated when making a reservation.

If you have lost the confirmation, please email to [email protected] with your reservation details.

Once you have made your reservation, you will automatically receive an e-mail with an invitation to share your gastronomic experience with the restaurant in a review. Click on 'leave a review' in the e-mail and here you can write a review about the restaurant you have visited.

Yes, after you cancel your reservation your voucher code will be reactivated.

This is because the code entered is incorrect. The input field is case-sensitive, so make sure the code is copied exactly. Make sure there are no spaces before or after the code. We recommend copying and pasting the code from the e-mail into the appropriate field. Failed? Please contact us at [email protected].

If you have an account on our site, you can access your reservation after logging in.
Don't have an account? Click on the link in the confirmation email you got from us.

It's not possible to add extra codes while making changes to a reservation. To do this, you need to cancel your old reservation and make a new one with all the codes added (the code used before will be activated again immediately after cancelling).

Diningcity Restaurant Deals

Yes, I would like to receive amazing discounts at restaurants!

Add your restaurant

Do you think your restaurant should to be on this website also? Add your restaurant now!

Add restaurant for free

All cities